top of page
  • Facebook

יישור שיניים - אורתודונטיה

יישור שיניים שקוף \ נסתר

מרבית בני הנוער הבוגרים ומבוגרים רבים זנחו את החלום שלהם לשיניים ישרות בגלל מראה הקוביות והרסן המותקן ע"ג השיניים בשיטה המסורתית, אך כיום ישנו פתרון לא פחות ממדהים המאפשר לנוער ומבוגרים ליישר שיניים בשיטה שקופה בלי שניתן יהיה לדעת שהמטופל נמצא בתהליך של יישור שיניים.


יישור שיניים שקוף מבוצע ע"י סדרה של קשתיות שקופות, המותאמות אישית לשיני המטופל. סדרת קשתיות אלה מפעילות בהדרגה לחץ עדין כדי להעביר את השיניים למצב הרצוי, בהתאם לתהליך הטיפול שנקבע. להלן מספר יתרונות של טיפול בשיטה זו:

 

אסתטיקה - אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של תהליך יישור שיניים שקוף הוא המראה הכמעט בלתי נראה שלהם, המאפשר למטופלים לעבור טיפול יישור שיניים באופן דיסקרטי.


נוחות - הקשתיות השקופות נוחות להרכבה , הן עשויות מחומר פולימרי חלק ונוח, הן ניתנות להסרה ומאפשרות להוציא אותם לצורך אכילה, צחצוח וכדומה... 


מספר ביקורים מופחת – יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות מצריך פחות ביקורים במרפאת השיניים לצורך התאמות, בהשוואה ליישור שיניים מסורתי. המטופלים מקבלים בדרך כלל מספר סטים של קשתיות בבת אחת ומחליפים אותם בבית בהתאם להנחיות הניתנות במרפאה, מה שמפחית את הצורך בביקורים תכופים.


תיאום ציפיות - טיפול באמצעות קשתיות שקופות, מתוכנן באמצעות תוכנת מחשב מתקדמת המאפשרת עוד לפני שהטיפול התחיל, לחזות את תנועת השיניים ברמת דיוק גבוהה ולהציג למטופלים דמיה תלת ממדית ממוחשבת, המאפשרת תיאום ציפיות ובטחון למטופלים כיצד ייראו השיניים בסיום הטיפול.


קבעו עד היום ייעוץ אורתודונטי ונשמח להיות שותפים לחיוך החדש שלכם.

יישור שיניים.jpg

יישור שיניים מסורתי באמצעות סמכים (קוביות)

יישור שיניים המיועד לרוב לילדים ולבני נוער, המבוצע באמצעות סמכים (קוביות) העשויים ממתכת, חרסינה או מחומרים שקופים המודבקים לשיניים ומחוברים ביניהם באמצעות חוטים מיוחדים המפעילים לחץ עדין ומתמשך כדי להעביר בהדרגה את השיניים ליישור מלא ותקין.


מה כולל תהליך של יישור שיניים באמצעות סמכים?


ייעוץ ראשוני וצילומים - הרופא עורך בדיקה יסודית הכוללת צילומי רנטגן, מטבעי לימוד של מבנה הלסתות העשויים בד"כ מגבס וצילומים של השיניים והפנים על מנת להעריך את תהליך יישור השיניים והלסתות ולהכין תכנית טיפול מדוייקת.


תכנון תהליך הטיפול -  בהתבסס על המידע מהאבחון ומהצילומים, הרופא מכין תכנית טיפול מותאמת אישית לצרכיו ומטרותיו הספציפיות של המטופל.


הדבקת הסמכים - הסמכים (קוביות) מודבקים לשיניים באמצעות דבק מיוחד, והחוטים מושחלים דרך הסמכים על מנת להפעיל לחץ ולהנחות את תנועת השיניים. 


ביקורת קבועה - לאורך כל תהליך הטיפול, רופא השיניים עוקב אחרי התקדמות הטיפול ומבצע את ההתאמות הנדרשות כדי להבטיח תוצאות מיטביות. 


תיאום ציפיות בתהליך דיגיטלי - טכנולוגיה דיגיטלית, כגון הדמיה תלת ממדית, מאפשרת לרופא השיניים לתכנן את הטיפול בצורה מדויקת ויעילה יותר ,לשתף את המטופל בתהליך הדמיה דיגיטלי המאפשר תיאום ציפיות בטוח ומדויק יותר.


קבעו עד היום ייעוץ אורתודונטי ונשמח להיות שותפים לחיוך החדש שלכם.

הודעתך התקבלה, נחזור אליך בהקדם

  • Facebook

כל הזכויות שמורות לעטרה מרפאות שיניים בע״מ     |     עיצוב ובניית האתר: מדיקו - שיווק, פרסום וייעוץ לשירותי רפואה, 08-6672288 Ⓒ

סניף נס-ציונה האירוסים 53, קניון עופר, טל׳ 08-940-2403

סניף גן-יבנה המגינים 56, קניון פרינדלי, טל׳ 08-958-9159

סניף אשקלון יורם ורון 2, קריית האקדמיה טל׳ 08-624-7999

לפרטים נוספים ולתאום ייעוץ

השאירו כאן הודעה ונחזור אליכם בהקדם

bottom of page