top of page
  • Facebook

אסתטיקה דנטלית

ציפויי שיניים קוסמטיים

אם אתם לא מרוצים ממראה חזית השיניים שלכם, יש לנו פתרון מעולה עבורכם – ציפויי חרסינה קבועים לשיניים !
ציפויי שיניים הם פתרון קבוע לעיצוב השיניים הקדמיות ,מדובר בציפויים דקיקים מחרסינה המיוצרים בהתאמה אישית ,הם מוצמדים למשטח הקדמי של השיניים כדי לשפר את המראה והצורה שלהן. 


ציפויי שיניים מעניקים יתרונות רבים לאנשים המעוניינים לשפר את מראה החיוך שלהם ולהשגת חיוך בהיר יותר, צעיר יותר ואסתטי.
 

היתרונות המרכזיים של הציפויים:


שיפור קוסמטי - ציפוי שיניים משפרים באופן משמעותי את מראה השיניים, על ידי שיפור הצבע, הצורה, הגודל והאסתטיקה הכללית שלהן. 


הם מעניקים מגוון פתרונות לבעיות קוסמטיות שונות, כגון: שינוי צבע השיניים באופן קבוע, שיניים מוכתמות, תיקון שברים, סדקים, סגירת רווחים בין השיניים ואפילו לבצע יישור שיניים במקרים קלים ,הם מתאימים לשיפור המראה של שיניים בודדות או כדי לשפר את הסימטריה וההרמוניה הכללית של החיוך.


מראה טבעי - ציפויי חרסינה מעניקים מראה של שיניים טבעיות ואסתטיות במיוחד, הם בעלי שקיפות הדומה לאמייל מהם בנויות השיניים הטבעיות ומספקים מראה טבעי ומציאותי. צבע והגוון של הציפויים ניתן להתאמה מראש כך שיתאימו וישתלבו באופן מושלם עם השיניים הסמוכות.


שמירה על חומר שן מקסימלי - בניגוד לכתרים הדורשים הפחתה משמעותית מחומר השן, ציפויים דורשים הכנה מינימלית של השיניים. רופא השיניים מסיר שכבה דקיקה מהמשטח הקדמי של השיניים כדי להתאים את עובי הציפויים למבנה השיניים הטבעי.


עמידות בפני כתמים - ציפויי חרסינה אינם משנים את צבעם ! הם עמידים בפני כתמים הנגרמים ממזונות שונים ה"צובעים" את השיניים, ממשקאות ומעישון וכדומה. תכונה זו מסייעת לשמור על הבהירות ואריכות החיים של הציפויים לאורך שנים רבות ומבטיחה אסתטיקה של החיוך באופן קבוע.


תוצאות מהירות ותיאום ציפיות - טיפול לציפוי השיניים דורש בדרך כלל 2-3 טיפולים קלים ונטולי כאב, התהליך מהיר יחסית וצפוי, אנחנו מכינים ציפויים זמניים ורק לאחר אישור המטופל שולחים לייצור את הציפויים הקבועים, ובכך מאפשרים למטופלים להגיע לשינויי חיוך משמעותי בתקופה קצרה.

ציפויים שיניים.jpg
הלבנת שיניים.jpg

כתרי זירקוניה אסתטיים ללא מתכות

כתרי זירקוניה הינם אסתטיים במיוחד ואינם מכילים מתכות, הם קשיחים ועמידים ומאפשרים רמת אסתטיקה גבוהה במיוחד יותר מכתרים המאוחים למתכת. 
צבעם אינו משתנה, הם בעלי מקדם שחיקה גבוה במיוחד ולכן הם מתאימים לשימוש הן בשיניים הקדמיות והן בשיניים האחוריות (הטוחנות).


כתרי זירקוניה מעניקים מראה הכי קרוב לשן טבעית והם מותאמים טוב יותר ביולוגית לגוף האדם מהסיבה שאינם מכילים מתכות.

 

כתרי אימקס Emax אסתטיים ללא  מתכות

הם כתרים שמשתמשים בהם אך ורק לשיקום שיניים קדמיות, הם דומים בתכונותיהם לכתרי הזירקוניה אך הם מאפשרים מראה ותוצאה אסתטית ברמה הגבוהה ביותר.

הלבנה \ הבהרת שיניים

הלבנת שיניים הינו הליך המאפשר לשפר את המראה החיצוני של השיניים והחיוך ולתרום בין היתר לשיפור הביטחון העצמי ולמראה רענן וצעיר יותר. שיניים בהירות, קורנות וזוהרות משפרות את מראה הפנים. 


שינוי צבע השיניים יכול להיגרם מגורמים שונים:


סיבות חיצוניות - כתמים ממזונות שונים, משקאות כמו קפה, יין ותה, עישון הגורמים "לצביעה" של השיניים וכתוצאה מהיגיינת פה לקויה.


סיבות אישיות -  גנטיקה, טראומה דנטלית עקב חבלה, צריכת תרופות שונות, שטיפות במי פה המילים כלורהקסידין וכו'...
במרפאות עטרה, תוכלו לשפר את החיוך ואת גוון השיניים באמצעות הבהרת שיניים איכותית ובטוחה.

להלן האפשרויות העומדות לרשותכם:


הלבנת שיניים מהירה במרפאה - במרפאה מבוצעת הבהרת שיניים מהירה תוך כ 45-60 דקות ומבהירה את השיניים במספר דרגות. הטיפול מבוצע בעזרת חומר הלבנה בריכוז גבוה, בטוח ומאושר ע"י משרד הבריאות המונח ע"ג השיניים וע"י מכשור LED המעביר אנרגיה אל חומר ההלבנה ובכך מאיץ את פעולת הבהרת השיניים. 


בכל התהליך אנו מקפידים על בידוד של אזור החניכיים על מנת להגן עליהם ! הטיפול מבוצע ע"י רופא שיניים מיומן, העושה שימוש בחומרים האיכותיים ביותר בתחום.


הבהרת שיניים ביתית - בהלבנת שיניים ביתית אנו מייצרים סד שקוף בתהליך מעבדתי המותאם במדויק לשיני המטופל. 
ביחד עם הסד אנו מספקים למטופל ערכת חומר הלבנה לשימוש ביתי, בתוך הסד מניחים את חומר הלבנה ומרכיבים את הסד ע"ג השיניים. הסד מותאם אישית למבנה שיני המטופל, כך שנוצר חיבור מדויק בין חומר ההלבנה לשיניי המטופל.


את הסד יש צורך להרכיב למשך שעה עד שעתיים ביום, או בלילה לפי נוחות המטופל. 


הלבנה לשימוש ביתי מצריכה בד"כ טיפול של כשבועיים ועד למספר שבועות, תלוי בגוון השיניים ובתוצאה אותה רוצה להשיג המטופל.
טיפול ביתי מאפשר לרענן את תוצאות ההלבנה מפעם לפעם ע"י רכישה חוזרת של חומר ההלבנה בלבד ממרפאת השיניים ובכך לחזור ולהבהיר את גוון השיניים בקלות יחסית.

הודעתך התקבלה, נחזור אליך בהקדם

  • Facebook

כל הזכויות שמורות לעטרה מרפאות שיניים בע״מ     |     עיצוב ובניית האתר: מדיקו - שיווק, פרסום וייעוץ לשירותי רפואה, 08-6672288 Ⓒ

סניף נס-ציונה האירוסים 53, קניון עופר, טל׳ 08-940-2403

סניף גן-יבנה המגינים 56, קניון פרינדלי, טל׳ 08-958-9159

סניף אשקלון יורם ורון 2, קריית האקדמיה טל׳ 08-624-7999

לפרטים נוספים ולתאום ייעוץ

השאירו כאן הודעה ונחזור אליכם בהקדם

bottom of page